Subscribe:

Thursday, September 13, 2012

Rakan Niaga Alpha Lipid SD2 dicari

Salam para pembaca .. (Ammar - 019-5477312)

Syukur Alhamdulillah , stock yang baru dibeli minggu lepas (post di bawah) telah habis di jual atau dengan kata lain sold out!!.. semalam sahaja  5 tin habis dijual . Sambutan hangat dari warga Alor Setar, Jitra , Kedah  untuk produk Alpha Lipid SD2 diharapkan berterusan .Insya Allah. Resotck barang telah dibuat hari ini  :)


Post kali ini saya ingin membuka kepada yang berminat dan yang sedang mencari bisnes yang memberi pulangan yang hebat iaitu mejadi rakan niaga dengan sama2 berganding baru untuk kembangkan bisnes Alpha Lipid SD2. Tidak kira anda dimana sama ada di bandar atau di kampung . Jika betul berminat contact saya dengan SMS/CALL  Ammar 019-5477312.


Anda akan dibimbing oleh saya sepertimana saya dibimbing oleh Upline saya Saudara Shah dalam menjual , memasarkan Alpha Lipid SD2.  Oleh itu jangan berfikir lagi , ambil tindakan segera dengan menghubungi saya seperti contact number di atas .

Sampai jumpa lagi ,

Ammar 019-5477312


0 comments:

Post a Comment