Subscribe:

Friday, September 21, 2012

Alor Setar Alpha Lipid SD2 (sambungan)

Salam kepada pengunjung Shasha mall,


Apa yang saya nak kongsi ini mengenai Alpha Lipid SD2 Alor Setar. Genap semalam pada tarikh 20 September 2012 , saya akhirnya melengkapkan pembelian 30 tin produk Alpha Lipid SD2.

Dalam masa tak sampai sebulan dengan usaha yang tak pernah berputus asa  dengan bersama perhatian dan bantuan upline Shah, saya akan bergelar Supervisor. Alhamdulillah.
(Pendaftaran Ahli untuk 1 tin - FREE Turbo Shaker )

Dalam bulan ini , saya masih terkejut dengan sambutan yang cukup bagus dari warga Alor Setar . Kedah dan kawasan yang berdekatan seperti Jitra, Simpang Kuala dan Sik. Stok Alpha Lipid SD2 yang baru sampai pada hari Khamis (20 sept 2012) semalam hanya tinggal 3 tin dan order terbaru dibuat semalam. Ini menunjukkan produk ini amat berkesan untuk yang betul-betul hendak kuruskan badan dengan cara yang ideal dan selamat.


stock semalam (ammbiz.com tu blog saya juga)

Saya sedang mencari bisnes partner untuk produk Alpha Lipid SD2 dan sama-sama berjaya dalam bisnes ini , kalau tak tahu saya akan tunjukan caranya , yang penting dalam perkara ini perlu berani dan usaha yang berterusan. 

Oleh itu jangan malu dan segan untuk hubungi saya untuk dapatkan produk Alpha Lipid SD2 bagi kuruskan badan dengan harga terbaik dan untuk memulakan bisnes walau anda di Alor Setar atau di mana sahaja anda berada.



Ammar 019-54774312

0 comments:

Post a Comment